Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
10:00 - 18:00
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 501,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Reklamační řád
  1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
  2. Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník a zákona č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů a vztahuje se na spotřební zboží, u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady.

Postup při převzetí zboží, zjištění vady a proces reklamačního řízení

  1. V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím některého ze smluvních přepravců prodávajícího je kupující povinen zboží zkontrolovat, zda nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího.
  2. Při dodání zboží jeho doručením na zadanou adresu je kupující povinen překontrolovat dodané zboží ihned po jeho převzetí od osoby provádějící doručení a zjevné vady zboží reklamovat u prodávajícího ihned, nejpozději následující den po převzetí zboží. Pozdější reklamace zjevných vad nemusí být prodávajícím uznány.
  3. Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem reklamovatelná vada, kupující uplatní reklamaci písemně zasláním vyplněného formuláře Formulář pro reklamaci buď na e-mail info@knoflickymanzetove.cz nebo posláním spolu s reklamovaným zbožím na adresu viz obchodní podmínky čl. 7.3, tedy: Jitka Richterová, U Hostavického potoka 727/13, Praha 9, 19800. Nelze posílat dobírkou, ta bude odmítnuta, neakceptujeme ani poslání zboží na odběrná místa typu Zásilkovna, Uloženka a Geis point apod.
  4. Oznámení o závadách musí obsahovat: jméno kupujícího, číslo objednávky, číslo daňového dokladu, podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla.
  5. Obratem, po obdržení oznámení o závadách podle bodu 3. tohoto reklamačního řádu, prodávající informuje o přijetí reklamace elektronicky na e-mail uvedený v objednávce.
  6. V případě, že je zboží potřeba poslat zpět prodávajícímu, je zákazník povinen buď zboží zabalit do originálního obalu, nebo na vlastní náklad zajistit obal nový, vyhovující nárokům přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě nemusí být reklamace uznána.
  7. V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny. V případě výměny zboží začíná běžet nová záruční lhůta.
  8. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktu, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Záruka se nevztahuje na poškození způsobená nevhodným a neopatrným zacházením, např. nerespektováním (viz odkaz) doporučení, která mohou vést k mechanickému poškození, nebo k jinému druhu poškození, např. chemickému. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení z důvodu používání.

Záručení doba, počet dnů na vyřízení reklamace, neoprávněná reklamace

  1. Záruční doba spotřebního zboží činí 24 měsíců a prodlužuje se o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě.
  2. Lhůta pro vyřízení reklamace včetně odstranění vady je bez zbytečného odkladu 30 kalendářních dnů, pokud se strany nedohodnou jinak. Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet okamžikem, kdy je vada zákazníkem prodávajícímu vytčena. Jestliže nebude lhůta dodržena, má kupující právo na výměnu vadného zboží nebo na odstoupení od kupní smlouvy.
  3. V případě neoprávněné reklamace je zboží kupujícímu zasláno zpět na jeho adresu. V tomto případě vzniká prodejci nárok na proplacení nákladů spojených s doručením zboží zpět kupujícímu. Zboží je v tomto případě zasláno kupujícímu na dobírku českou poštou, kde doběrečné je výši 100 Kč a kupující je povinen zásilku převzít.

Tento reklamační řád nabývá účinnosti 1.3.2021. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.