S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

REKLAMAČNÍ ŘÁD
Reklamační řád

1. V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím některého ze smluvních přepravců prodávajícího je kupující povinen zboží zkontrolovat, zda nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího.

2. Při dodání zboží jeho doručením na zadanou adresu je kupující povinen překontrolovat dodané zboží ihned po jeho převzetí od osoby provádějící doručení a zjevné vady zboží je povinen reklamovat u prodávajícího ihned, nejpozději následující den po převzetí zboží. Pozdější reklamace zjevných vad nebudou prodávajícím uznány.

3. Při osobním odběru zboží je kupující povinen překontrolovat zboží při jeho převzetí a zjevné vady je povinen ihned uplatnit u prodávajícího. Zjevné vady zboží uplatněné u prodávajícího později nebudou prodávajícím uznány.

4. Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci písemně zasláním na e-mail spolu s vyplněným formulářem Formulář pro reklamaci

Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese:
Jitka Richterová, Divišovská 2305/20, 14900 Praha 4

nebo na e-mailové adrese: info@knoflickymanzetove.cz

5. Oznámení o závadách musí obsahovat: jméno kupujícího, číslo objednávky, číslo daňového dokladu, podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla.

6. Po obdržení oznámení o závadách prodávající informuje kupujícího o následném postupu, především o tom, kam má kupující vadné zboží doručit (sídlo prodávajícího apod.).

7. V případě, že je zboží potřeba poslat zpět prodávajícímu, je zákazník povinen buď zboží zabalit do originálního obalu, nebo na vlastní náklad zajistit obal nový, vyhovující nárokům přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě nemusí být reklamace uznána.

8. V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny.

9. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktu, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Záruka se nevztahuje na poškození způsobená nevhodným a neopatrným zacházením, např. nerespektováním výše uvedených doporučení, která mohou vést k mechanickému poškození, nebo k jinému druhu poškození, např. chemickému. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení z důvodu používání.

10. Záruku lze uplatnit v zákonné lhůtě 24 měsíců od data převzetí zboží kupujícím. Záruka se vztahuje na vady výrobní či vadu materiálu.

 

NTVkZWUzM